29.05.2012

På ønskelisten

Står det så utrolig mye, og den vokser for hver dag!
Det er så mye fint å finne på nettbutikker, interiørblader og andre blogger at jeg kan sitte på timesvis og bare bli inspirert og motivert til å gjøre noe her hjemme

Under er et lite knippe av mine favoritter om dagen - og kanskje kommer noe i hus iløpet av sommeren også. Man bør jo kunne unne seg noe ekstra siden sommerferien blir hjemme i år...


Ønsker dere en fin tirsdag!
Her blir ettermiddagen fylt med det Tuva vil (innenfor visse grenser så klart)
for det er uvant for oss alle at formiddagsduppen er kuttet ut, så da blir humøret et litt annet også - men det ser ut til å gå riktig så bra! 


10 kommentarer:

  1. Mye av dette ønsker jeg meg også. Men jeg kan liksom ikke kjøpe mer føler jeg, iallfall ikke før resten av huset er på plass.. hehe..

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe, sitter å holder igjen jeg også :p Får lage meg et budget for sommeren og planene for interiøret :p

      Slett
  2. hvor får man kjøpt slikt serveringsbrett på stativ? :)kjempefin ønskeliste :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tror ellos hadde et slikt :) Sikkert fler om man googler

      Slett
  3. Sååå mye lekkert :)
    Litt etter litt så kommer man i mål med sine ønsker - eller hva?

    Birte

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, med små steg går det stadig fremover. Ulempen er at man hele tiden finner noe nytt så man blir vell aldri helt ferdig :P

      Slett
  4. Det serveringsbrettet med bein har jeg selv faktisk, men ellers kunne jeg kopiert bildet og kalt det min ønskeliste ;) ER så masse fint å finne! Merker det veldig nå når man går hjemme og pusler i huset om dagene, dekorerer barnerom osv. Da kjenner man interiørlysten komme :) Kjempefin header forresten :)

    Håper du har en fin dag. Klem

    SvarSlett
  5. Tusen takk for det! Gleder meg til å komme igang med mer interiørting her hjemme nå som permisjonen virkelig tar av! Helt utrolig mye fint å finne!

    SvarSlett
  6. Så mye fint, likte spesielt godt det brettet med lysestakene øverst til venstre:D
    Lykke til med innspurten som gravid:)

    Ønsker deg en finfin start på junimåneden!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det :)

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag