11.05.2012

Nostalgi

Da jeg gikk i barnehage var det utrolig stas å pynte seg litt ekstra med kreppet hår!
Denne tangen har vært med meg hele livet og nå har jeg funnet den fram igjen og Tuva fikk prøve en morgen vi hadde litt ekstra god tid. Hun stod spent og så på at håret ble forvandlet til "englehår", som hun selv sier, og veldig fornøyd med resultatet.

Vurderer å ta den med i bagasjen når vi nok en gang setter kursen mot Hitra og konfirmasjon i helgen.
Håper dere har en fin fredag! Her er det overskyet og regn - 3 dager med finvær er vell nok for trøndere tydligvis.

7 kommentarer:

  1. Ah,herlig! Husker tilbake til barneskolen nå ;)
    Ha en god helg på Hitra,kose dere :)
    Stor klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe, det var tider det!
      Takk for det Linn:) Godt å komme seg bort fra hverdagen av og til også for å samle nye krefter :)

      Slett
  2. Hehe Krepptang husker jeg såååå godt..

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det var så stas!

      Slett
  3. Hehe .. har kreppetanga fra den gang intakt her i huset også. Og "den gang" begynner å bli noen år siden. Døtrene er 27 og 23 i år. Men du og da så fine de var.

    SvarSlett
    Svar
    1. Så koselig :D Ja, min begynner vell å bli en 18-20 år her også, men fortsatt gulle-god :)

      Slett
  4. Hihi, så koselig :) Er litt moro å kreppe håret da. Gjorde det på "tante"jenta mi for en stund siden. Hun likte det også veldig godt. Kalte det prinsessehår (Veldig opptatt av prinsesser). Det er ikke noe bedre vær på nordmøre, om det er noen trøst.. Høsten kom tidlig i år.. :p Ha en fin dag!

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag