18.05.2012

Lyst på en personlig almanakk?

I dag ble jeg kontaktet av PersonligAlmanakk som ville gi mine lesere 17% avslag som en ekstra feiring av nasjonaldagen.
Dette er en kampanje som varer kun denne helgen så om du vil sikre deg en slik bør du være rask.

Jeg bestilte selv en for året 2012 og bruker den hver dag!
På nettsiden kan man enkelt endre utseende og grafikk som det passer, legge inn kalender på trening, barnehager og det som ellers passer din hverdag. Store muligheter til å endre farger og sette inn egne bilder - en skikkelig personlig almanakk


For å få rabatten må du bruke kode D-UUSL-AWIS ved bestilling!
Dette er en anbefaling fra hjertet og jeg kommer ikke til å gå tilbake til vanlig butikkjøpte almanakker etter og lagt min elsk på disse. 




2 kommentarer:

  1. Æ hadd tenkt å bestill te høsten uansett, men no vart det plutselig gjort læll gitt, takk! ;)
    Tonje

    SvarSlett
    Svar
    1. Så bra!
      Du vil ikke angre ;)

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag