25.05.2012

Følg meg på Facebook

Ser at seertallet på bloggen har økt betraktelig de siste ukene og det varmer hjertet mitt så utrolig mye!
Prøver å skrive en variert blogg ut i fra hva som skjer i livet og hverdagen når det er aktuelt så det er så gøy å se at dere liker det. Har brukt mye tid og tanker på mange av innleggene og det opptar mye av hverdagen min.
Så at dere tar dere tid til å gi noe tilbake inspirerer meg og jeg setter pris på hver og en av dere. 

Har du enda ikke meldt deg inn i Facebookgruppen som hører til denne bloggen kan du gjøre det her. Nå som fødsel nærmer seg har jeg planer om å oppdatere dere underveis, og tror det blir letter å gjøre det via facebook enn via bloggen. Men vet jo ikke hvordan fødselen utarter seg så det å love noe 100% er litt skummelt, men jeg skal prøve!




Ønsker dere samtidig en flott fredagskveld! Her er det The Voice finale og avlsapping på sofaen på en fin fredagskveld! I morgen håper jeg solen er tilbake så vi får vært litt ute


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag