08.05.2012

Fra babyrom til jenterom










Det har riktignok gått noen uker siden vi kastet ut sprinkelsengen og fikk tak i juniorseng til Tuva, men har ikke somlet meg til å tatt bilder av det "nye" jenterommet.
Selve leggingen har gått over all forventning, selv om enkelte kvelder kan være en utfordring da lekene blir mer spennende enn sengen, men stort sett går det veldig greit.
Gardinene har også kommet på plass og er sydd av Tuvas mormor. Jeg synes det begynner å bli veldig koselig der oppe, og Tuva selv trekker dit flere ganger om dagen hvis hun trenger et avbrekk eller vil leke i fred

23 kommentarer:

  1. Så lekkert!! Dette tror jeg er drømmerommet til niesa mi på snart 5 år også! Nå er det prinsesser som gjelder, ikke HELLO KITTY! "Hallo tante, da-ah!"

    Heldig lille Tuva er!! :)
    Klem <3

    SvarSlett
    Svar
    1. SÅ koselig å høre! Her er også prinsesser mer populært enn Hello Kitty :P

      Slett
  2. Perfekt jenterom :) Nyyydelig,lyst og delikat!!
    Kan tenke meg storesøsteren stortrives der inne ja,flinke mammaen :)
    Hvor er himmelen fra?

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det Linn :) Det begynner å bli slik jeg ville ha det :)
      Himmelen er fra Lisbeth Dahl og jeg fikk tak i den siste fra Carolines butikk, men jeg tror den er utgått!? Marlen -lykkemamma- hadde den også tidligere vet jeg :)

      Slett
  3. Nydelig jenterom :) Flink du er da! Kan tro jenta storkoser seg der med juniorseng:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det :)
      Veldig stas med storjenteseng ja, men vi sluttet med melkflaske i samme slengen så hender hun savner babysengen og melken litt :P

      Slett
  4. oi ko fint!! ^^, skikkelig sukkersøtt!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Så koselig å høre!
      Er få ting igjen før jeg vil si meg fornøyd, så dette har gått riktig vei ja! Koselig at andre også liker det!

      Slett
  5. Svar
    1. Tusen takk for det :)

      Slett
  6. Åååå!! Det var helt herlig!

    SvarSlett
    Svar
    1. Så koselig å høre :D

      Slett
  7. Så lekkert, tusen takk for at du deler. Mye inspirasjon til rmme til Lillesøster her ja ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. SÅ koselig Trine Lise :) Artig å høre at det inspirerer :)

      Slett
  8. Kjære vene, for et NYDELIG prinsesserom. Sånn tror jeg alle småprinsessers drømmerom ser ut! Så gjennomført og fint. Og ikke minst hvitt og rosa <3 Heldig storesøster <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Så koselig å høre! Jeg begynner å bli veldig fornøyd med jenterommet selv! Har lyst å legge nytt gulv, men får ta det i små prosjekter i tiden fremover.

      Slett
  9. For et nydelig prinsesserom :) Gleder meg til å innrede "storjenterom" til Leah etterhvert! Liker godt aftenbønnbildet :) Jeg har noen lignende selv,
    men har ikke kommet så langt at jeg har fått hengt de opp enda.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det! Ja, det er veldig stas å ordne på barnerom :D Har gledet meg utrolig lenge selv, så gleden var stor da vi kjøpte egen leilighet.

      Slett
  10. Så utrolig fint et rom! Tuva er heldig :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det :)

      Slett
  11. Hvor har du kjøpt de rosa gardinene og kasseholderen til de rosa kassene??:) kjempe fint!:)

    SvarSlett
    Svar
    1. De gardinene har min mor sydd for meg. Kjøpte rosa stoff på Stoff&Stil her i Trondheim, samt et blondeband.
      Lekeoppbevaringen er fra Ikea og heter"trofast" finnes i både hvitt og eikegfarget som stamme og kassene har mange forskjellige farger de også :)

      Slett
    2. Tuusen takk for svar!! :)

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag