20.05.2012

FØDEKLAR!

OIJDA!
Kun 3 uker igjen til termin så nå regnes jeg som fødeklar!
Har hatt en utrolig rolig helg med mindre forberedelser enn jeg hadde planlagt, men siden jeg er i permisjon fra nå av skal jeg få gjort noe fornuftig fra morgenen av allerede i morgen før legetime for ny svangerskapskontroll.
Øveretasjen er som skrevet tidligere klar for familieforøkelse og hovedetasjen mangler bare litt støvtørking og gulvvask. Ser virkelig enden i dette nå!

Har de siste dagene hatt skikkelig kynnere og magen har vært stram siden jeg stod opp i dag tidlig, så lite behagelig å røre på seg. Men skal være flink til å fordele kreftene utover dagen de siste ukene også, for det er meldt godvær framover så det skal nytes til det fulle!

Krysser bare fingrene for at lillesøster ikke kommer denne uka, da kjæresten blir sendt til Oslo på Metallica konsert på onsdag! 
Håper dere har hatt ei god helg

18 kommentarer:

  1. Se der ja! Kjempe flott mage :D
    Kos deg masse med magen den siste tiden :) :)
    Og slapp av og lad opp :)
    Klem :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det! Begynner å bli ganske så stor nå, men skal nyte det så godt jeg kan. Får fortsatt på meg sko og sokker selv :P

      Slett
  2. Fine fine deg :) Dagene går raskt nå. Pass på deg selv,og ikke ta i for mye.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Linn, jeg skal prøve!

      Slett
  3. Spennende fremover nå! :) Jeg begynte å vente allerede fra uke 37+0 og da ble ventetiden lang, for nå er jeg tre dager på overtid og vi venter fortsatt..! Kom storesøster lenge før tiden? :) Jeg så alltid for meg at jeg kom til å føde litt før tiden, men nei...

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, veldig spenennde :) Storesøster ble født 8 dager over termin, og innstilt på det denne gangen også så går ikke å venter føler jeg :)

      Slett
  4. Du er kjempe vakker! Ikke lenge igjen da, spennende når hun kommer da :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Nåh, takk for det!
      Føler seg mer som en hvalros mot slutten av svangerskapet men :p

      Slett
  5. Nydelig mage <3 Heldig du som ikke har så lenge igjen, nyt tiden :)
    Herlig med sommervær, værmeldingen er ganske lik her nede, så håper det stemmer :) Ha en nydelig kveld videre :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det!
      Dette svangerskapet har gått så utrolig fort så at fødsel er så nære er helt rart å tenke på. Vi håper værgudene har rett denne gangen!

      Slett
  6. Så fin mage :)
    Spennende da.
    Har selv termin i juni.
    Lykke til!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :) SÅ koselig å høre :)
      Lykke til med innspurten du også! Det er jaggu ikke mange dagene igjen

      Slett
  7. Kjenner meg igjen der ja :) Termin 12 juni :)
    Kynnere bare av å tenke litt hardt for tiden ... :)
    Spennende tid i vente!

    Klem
    Birte

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe, det er noe med det!
      Da er vi ganske så likt ja! Spennende tider fremover for oss begge to;) Lykke til med innspurten

      Slett
  8. Lykke til med forestående fødsel Stine :) Vært koselig å truffet deg igjen.
    Du har en super blogg :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det :)

      Slett
  9. Åh, blir så missundelig på deg og magen <3 du er så fin! ikke lenge igjen nå. gleder meg ihjeel til å se henne. *håper du deler bilde* ^^,

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe, takk :) Kan snart telle dagene på hendene, så dette går fort frem mot fødsel. Sannsynligheten for at et lite bilde dukker opp er nok der. :P

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag