02.05.2012

En tur på tivoli

1.mai er det som regel alltid et tivoli i byen.
Og siden vi våknet til et herlig vårvær denne dagen ble det bestemt at vi skulle ta turen på Hugos tivoli som i disse dager holder til på Leangen her i Trondheim.
Tuva har aldri vært med på dette før og sovnet intetanende i bilen. Da jeg vekte henne skal jeg si hun fikk fart i kroppen! Mye lyder og lys fanget oppmerksomheten hennes og dette skulle bli en fin dag!

Spent jente


Stolt over "sabeltannhammeren" som hun selv kalte den

Det ble kjørt noen runder med denne og det kilte veldig imagen i følge hun selv

Og en liten tur med toget - men det var kjedelig for hun ville av etter noen få runder
Tivoli var virkelig stas for Tuva!
Hun ville prøve det meste og fulgte spent med på de andre karusellene og berg og dalbanene som var der.
Toget måtte hun ta helt alene og mammahjertet boblet over over at hun ville prøve. Satt der helt i ro og vinket når hun kjørte forbi! Man blir vikelig stolt og rørt over den minste ting! Så når resten av oss ville hjem, var hun ikke helt klar for å dra selv- det var jo så mye som var uprøvd!
Men vi får gjøre dette til en tradisjon, for det har virkelig vært en fin dag.

PS: 8 dager igjen av konkurransen

Trykk på bildet for å komme til min GiveAway

8 kommentarer:

  1. Så koselig at dere dro på tivoli. Jeg har alltid elsket tivoli, så når Knerten blir så stor at han vil dit, da blir mamma glad :) Ser ut som dere hadde bra vær også. Det er så herlig når mai starter slik :) Nå er det ikke lenge igjen altså :)

    SvarSlett
  2. Så gøy! Det skjønner jeg Tuva syns var stas. :) Gleder meg til første gang vi tar med Tiddy på tivoli også. Skjønner godt at du blir stolt. Er sånn selv, blir stolt og tårevåt over selv den minste ting. Tror det er en av bivirkningene ved å være mamma ;D

    SvarSlett
  3. Så kjekt da! var så glad i tivoli selv før.. men fått litt skrekk hehe.. Synd det skal være så dyrt syns jeg.. Men men :) Så ut som en kjekk dag dere hadde ^^,

    SvarSlett
  4. Ååå.. Så herlig.. Morro med tivoli..

    SvarSlett
  5. Åh, så morro. Håper det kommer tivoli hit snart også :)

    SvarSlett
  6. Så gøy med tivolig :)
    Koselig at du ville være med på give awayen min, slenger meg med på din også;)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  7. Kan tenke meg det var gøy for Tuva ja :)
    Alltid moro å kjøre karuseller og se på alt det rare rundt på tivoliet!

    SvarSlett
  8. Tivoli er gøy! Neste år skal jeg ikke være gravid slik at vi får kjørt litt radiobiler :p

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag