18.04.2012

Uteplassen blir til

I dag har vi hatt en fantastisk vårdag her i Trondheim - endelig!
Selv om det er kaldt i skyggen har vi fått kjent på den deilige varmen som solen gir fra seg på denne tiden av året. Kjenner at kroppen fylles av ny energi og man får masse planer på hvordan man vi ha det fremover mot sommeren.
Her har alle hatt fri i dag, så vi har kosa oss masse i sola, og benyttet finværet til å beise den nye benken som min kjære har vært så flink å sette sammen.

Handyman ;)



Sett flere bilder på nett om pallelounge og liknende, så dette er vår variant.
Når beisen har tørket  kommer det store, deilige puter på den, og vi skal få tak i et matchende bord! Dere skal få se mer når vi er ferdige! 
Men det er iallefall så godt å være igang!

Ellers har dagen bydd på trilletur med dukkevogn til butikken for å kjøpe is, lek på lekeplasser,  jordbær med fløte og søte små barnehender som plukker blomster til mammaen sin! 

Husk å meld deg på min giveaway i innlegget under
Ha en fin kveld


12 kommentarer:

  1. Korr flink du e Stine, artig å følg me bloggen din :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for det! Det setter jeg pris på :)

    SvarSlett
  3. Sååå lekkert dette blir da :)
    Gleder meg til og se resultatet!

    Ha en fin Torsdag,
    Klem Jatte!:)

    SvarSlett
  4. Ja, jeg tror det blir riktig så fint i tiden fremover! Gjelder å finne de riktige putene. Noen som vet hvor de kan ha enkle sitteputer?

    SvarSlett
  5. Lekkert, gleder meg til å se resultatet :)

    SvarSlett
  6. Oj,så flott :)
    Dette blir nok helt supert!
    I fjor hadde dem mange flotte sitteputer på Kid,jeg kjøpte der :)
    Sjekk også Hansen og Dysvik,Princess,Jysk,Europris og Plantasjen.

    SvarSlett
  7. Blir mange soldager der ute fremover satser vi på :)

    Tusen takk for tips Linn, jeg skal ta en titt på de butikkene. Fant noen på Ikea, men ble litt feil mål.

    SvarSlett
  8. Deilig med sommervær:) Blir spennende å se resultatet av uteplassen:)

    SvarSlett
  9. Så deilig med sol på kroppen!! =) Gleder meg til å se resultatet! ^^,

    SvarSlett
  10. Å, så stilig! Må si at personlig liker jeg noe slikt mye bedre enn kun paller:) Her kan dere få dere mange fine stunder i sola!

    Fin blogg, hit kommer jeg tilbake:)

    SvarSlett
  11. Så fint det blir, Stine :-)) KLem

    SvarSlett
  12. Så flinke dere er.. Det blir sikkert kjempefint.. Vi har hele tre uteplasser, hvorav kun ett er møbelert. jeg har lyst på rottingmøbler på baksiden av huset, og pallebord under varandaen.. Tror jeg skal klare åp få fiksa det iløpet av sommeren.. Håper iallfall på det.

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag