25.04.2012

Sommerforberedelser #2

April er snart over og mai står klar med forhåpentligvis mange godværsdager og grilling på menyen.
Jeg har hatt et sett med teakmøbler i noen år, men vært forferdelig dårlig med vedlikehold av disse, med det gjorde vi (eller mannen i huset da) noe med i dag! De fikk noen strøk med treolje og de ser allerede tusen ganger bedre ut. Nå er det bare å vente på varmen så vi får brukt de litt i år også.

Det klør også i fingrene etter å komme seg på Plantasjen for å finne noe nytt til bedene her ute, men på grunn av lave tempraturer på natt må man vell vente noen uker til og kanskje spretter det noe fint opp fra det som har ligget i dvale gjennom vinteren også - jeg er spent.

Før og etterbilder av hagemøblene - trekkene er også vasket og ligger klar for årets sommersessong

I morgen blir det kakebaking til den store gullmedalje før vi drar til Hitra på fredag i 80 årsdag til min farfar, så jeg tenkte å overraske han med en litt dristig kake - bilder kommer selvfølgelig :)
Ha en fin kveld 

6 kommentarer:

  1. Jeg å leeengter etter å begynne med planting og stelling med hagen. Men.. får vel vente litt med det:(

    SvarSlett
  2. Se der jaa!! Dette gjorde seg :D:D Fine dem ble..

    Jaaaaa til mildere vær :)

    SvarSlett
  3. Åh!
    Jeg er så misunnelig på dere som har hage og uteplass.
    Er lite av det her jeg bor.

    Jaja, sommeren er hvertfall rett rundt hjørnet! :D

    SvarSlett
  4. Ble jo bra,som nytt igjen :) Flink mann! Vi har kjøpt oss paviljong,gleder meg til den skal opp i helga. Lengter selv etter å plante,det blir koselig :)

    SvarSlett
  5. Det ble jo kjempefint.
    Jeg har allerede startet plantingen ute, men nå henger noen av de med hodet. Litt usikker på om det kommer av kulda eller feilvanning...ups...
    Ha en flott dag.
    Stor klem

    SvarSlett
  6. Hehe, ja det ble riktig så bra! Tenker å begynne plantingen så det er fint til 17.mai!
    Med den begrensning at magen ikke er i veien :P Får sitte på rompa og plante i år tror jeg :)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag