14.04.2012

Ny vegghylle over tv benken

Hadde tidligere en enkel hylle over tvbenken, men ble fort lei og synes det så litt stusselig ut med den lille hylla på en ellers så lang vegg. Turen gikk derfor til Ikea og jeg fikk tak i ny vegghylle i samme serie som resten av møblene i stua. Valgte å fjerne de to platene som skal være imidten for å få bedre plass til nips i hyllen, så her kommer litt bilder av det nyeste på veggen.


Sinkhus fra Sofies Villa, trestjerne fra Rema. ramme fra Lisbeth Dahl, telysholdere fra Skeidar, sølvpotte fra Kid og hjerteranke fra den lokale blomsterbutikken


Slik ble det:

Resultatet
Jeg ble ganske fornøyd med resultatet da stua fikk mer dybde i mine øyne.
Slenger med et lite FØR bilde også!
FØR



11 kommentarer:

  1. ÅÅ ble kjempe bra! ^^, likte hylla kjempe godt <3 når kjøpte du den trestjerna? har ikke sett den på rema... :(

    SvarSlett
  2. Det ble kjempefint.. har lyst på en sånn TV benk selv.. men mannen er ikke helt enig, så det krever litt overtaling..

    SvarSlett
  3. Alice: Kjøpte den på onsdag tror jeg det var :) Hadde rødpris på den, så mulig det er siste rest!? Men tror de har liknende på Skeidar også (mener jeg har sett den der også)

    Hild Frøya: Gi mannen et eget gutterom, så kan du bestemme resten :P Det har vi gjort ;) Mannen bestemmer alt i kjellerstua og jeg tar meg av resten av huset :P

    SvarSlett
  4. Kjempe fint blei det :D

    SvarSlett
  5. SÅ koselig og fint :-) Likte veldig godt den stjerna.

    SvarSlett
  6. Så flott den hylla var :D
    Gjorde litt mer ut av seg enn lack hylla,det er jeg enig i.
    Stjerna var rå lekker den å :)
    Flink du!

    SvarSlett
  7. Kjempefin hylle :).

    SvarSlett
  8. Heisann!
    Jeg lurte på hvor du har kjøpt den trestjernen? Var kjempefin!

    Hilsen Silje

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Silje
      Trestjernen ble kjøpt på Rema1000 for snart et år siden. Tror jeg har sett liknende på maxbo eller skeidar også :)

      Slett
  9. Har du just kjøpt stjernen fra rema. ?? Eller er det lenge siden :) mvh. Marianne

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er 3-4 år siden jeg fant den.

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag