20.04.2012

Ønsker dere en god helg!

Siste arbeidsdag for denne uka er unnagjort og jeg ser fram til en rolig, men effektiv helg.
Tuva er til pappaen sin i helgen og jeg har store planer om å få gjort en del her hjemme, men er det finvær ute så er jeg redd det blir utsatt noen dager til.
Det virker som våren har kommet til Trondheim og vi har kosa oss ute i solveggen i noen timer i dag. Det er en utrolig herlig årstid vi er inne i, og jeg kjenner det bobler i kroppen - og får tusen ideer om ting jeg vil gjøre iløpet av sommeren.

I går hadde vi besøk av Lise og Marlene på middag og oreokake
Så koselig å samle deler av gjengen igjen og prate om løst og fast!
Fikk også en nydelig hortensia som jeg skal klare å holde liv i! Store planer om å ha hortensia i potter på utsiden av huset i år, så prosjekt; grønne fingre starter nå!
Hortensia

I kveld har vi vært en tur på Graffi og spist grillfest! 
Det er ikke så ofte man kommer seg ut for å bare være kjærester, så slike øyeblikk er gode å ha!
Og ikke minst er det viktig nå som vi blir enda flere i hus, og vi får nye roller her hjemme begge to.
Tidligere hadde vi fri når Tuva hadde pappahelg, men nå får vi en baby som skal være sammen med oss hele tiden og vi må finne tid til å være sammen og litt mer planlegging kreves!

Bilde lånt fra google

Håper dere har en god start på helgen :)
Følg med så kommer et gjesteinnlegg fra Siriaa iløpet av helgen - dere som har vært i blogglandia en stund har sikkert lest bloggen hennes tidligere, så det blir gøy! 
Fin fredag!


3 kommentarer:

  1. Viktig med litt alenetid jaa =) Det er viktig å prøve å få etter babyen har kommet å =))

    Kos dere og ha en flott helg

    SvarSlett
  2. Ja, vi skal gjøre alt for å sette av tid hver uke/mnd og år til å bare være kjærester, men det er viktig å bli påminnet det ofte også! Det er så fort å glemme

    SvarSlett
  3. Takk for koselig hilsen inne hos meg, setter stor pris på at du ble med på min give away og la deg til som følger:)
    Nydelig hortensia, min favoritt, men med mine brune fingre klarer jeg aldri å holde liv i de lenge..;)

    Håper du har hatt en finfin helg!

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag