27.04.2012

Korsettkake til farfars 80 årsdag!

Da er det klart for farfars 80 årsdag!
Etter noen timer på jobb og hjem for litt pakking setter vi kursen mot Hitra. I morgen er det duket for storselskap og jeg har fått kjolen fra mamalicious, laget ostemousskake i går og en korsettkake i anledningen. Til og med en liten tale har det blitt.
Har aldri laget en korsettkake før så det ble et spennende prosjekt, men med litt for lite foundant som ble litt for tynn etter min smak skal jeg vise dere resultatet:




  
Bilde av pasjonsfruktmoussekaken kommer over helgen.
Ha en fin helg!



13 kommentarer:

  1. Helt fantastisk!
    Dette kan du virkelig Stine :)

    Ha en herlig helg,med storslått bursdagsfeiring!

    SvarSlett
  2. Hehe, takk Linn!
    Er meget spent på å se reaksjonen :P Men en sprek 80 åring fortjener en sprek kake

    SvarSlett
  3. Hehe, heldige farfaren! :-)

    SvarSlett
  4. Den var jo rålekker da ;)
    Flink du! :)

    SvarSlett
  5. Fantastisk stilig kake! Hvordan fikk du til den BH delen? Et mesterverk:)
    Er nok den flotteste kaken han har fått iløpet av sine 80 år;)
    Kos dere masse i helgen:)
    klem

    SvarSlett
  6. Så koselige tilbakemeldinger :) dere er søte!
    Bh-delte kjevlet jeg ut foundant og la over puppen. Den er altså todelt også lagde jeg en ny "blondekant" loddrett nedover for å gjemme skjøtene :) også borden over er i enkle deler :å litt sånn klipp-og lim :p

    SvarSlett
  7. Wow! Den var tøff! Så flink du er...:)

    SvarSlett
  8. Stilig.. Så flink du er.

    SvarSlett
  9. Takk søte dere :),

    SvarSlett
  10. Kjempe bra!!! Du har vel ikke lyst til å lage en "how to" greie med slik type kake?? :D

    SvarSlett
  11. kjempeflott !! skikkelig bra laget må jeg si, du kan være stolt for å si det sånn :)

    SvarSlett
  12. Haha, den var superstilig da! :) Det må jeg si :) Ostemoussekake? Hørtes veldig spennende og godt ut, jeg lurer på hva det er? :) Håper du har det fint i feiringen :)

    SvarSlett
  13. Tusen takk dere :)
    Tok noen bilder under selve lagingen av kaken, så kan prøve å lage et how-to innlegg om ikke så alt forlenge..

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag