21.03.2012

Til jenterommet...

Stoff til gardiner på jenterommet er kjøpt inn og under viser jeg en liten smakebit på hvordan det blir
Har lenge lett etter gardiner, men ikke funnet noen som har falt i smak, så valgte heller å kjøpe et enkelt rosa stoff som jeg tenkte å pynte opp med litt blonder og tøyroser. Det er min snille mamma som har sagt ja til å sy disse for meg - og jeg gleder meg til å se det ferdige resultatet.
Om ikke så alt for mange uker blir det ny seng på tulla også! Hun har nemlig hoppet istykker sprinkelsengen og meget klar for å komme over i juniorseng. Mor er litt skeptisk, men hun kan nok ikke ligge i sprinkelseng til hun flytter hjemmefra heller. Har noen fikse ideer på hvordan overgangen til juniorseng kan gå bra uten alt for mange turer opp og ned fra jenterommet.
Gleder meg iallefall å vise dere når ting er mer på plass.

5 kommentarer:

  1. Åååh, jeg vil også ha ei jente en gang i tiden... Alex er jo veldig glad i rosafarge, men.. I mellomtiden får jeg bare handle rosa-saker til min venninnes nyfødte baby... :)Høres ut som om det blir veldig søte gardiner da!

    SvarSlett
  2. Åh,det så lekkert ut :D Ros Tuva opp i skyene hvor stor og flink hun er,så det blir gøy med ny seng. Kanskje ett nytt sengetøy eller pysj er spennende? Kajsa gikk over til stor seng da hun fyllte to år,og det var ikke lett :p Sleit i mange mnd,hun bare sto opp hele tiden

    SvarSlett
  3. Håper og tror det blir fint :) Frem til nå har det bare hengt en blå (!?) rullegardin der inne, så blir godt å få det litt mer feminint og gjennomført :)

    Tusen takk for tips Linn :)
    Er innstilt på å legge henne noen ganger i løpet av kvelden, men ikke at det skal ta evigheter :)

    SvarSlett
  4. Kommer til å bli et så pent rom. =)

    Storebror skifta over til stor seng da han var gode to år. Gikk helt smurt igrunn, og nå et godt halvt år etter, så har han fremdeles ikke kommet ned til oss før om morran. Tror nok også det er lurt og ikke lage en så stor sak ut av det, og la det heller være en naturlig greie =)

    SvarSlett
  5. Takk for tips! Det blir nok stor-jenteseng over påske - skal holde dere oppdatert på hvordan det går!

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag