31.03.2012

Stua vår

I dag kommer et "lite" bilderas" fra stuen vår:








    I

Det kommer speil over sjenken på stua, samt et teppe under sofaen, det har bare tatt litt tid å bo seg inn å finne ut hvordan man vil ha det.
Gardinene er også veldig midlertidige -for jeg ønsker meg noen litt tyngre i lin som kan gi litt mer dypde i rommet. 
Hva synes dere?
Andre tips eller lure løsninger dere vil dele?


Ps: det er noen dager mellom bildene ble tatt, så interiøret kan dukke opp på flere bilder da det enda ikke har fått sin faste plass..






8 kommentarer:

  1. Så utrolig fint dere har det hjemme, den hjerteranka som henger ned fra hyllen over tv`n er nydelig. En slik hadde jeg i brudebuketten min ♥

    SvarSlett
  2. Kjempe fint !:)
    Vi har samme sofa..Love it !

    SvarSlett
  3. Så flott! Flink du har vært :)
    Og verdens beste sofa så klart *fnis*
    Likte godt det hjerte som hang på veggen,det så nydelig ut :)
    Og tv-bordet. Smart med skuffer å skjule mye rart i.

    SvarSlett
  4. Så fint dere har det! Synes du har veldig god og gjennomført stil:)
    Fin lørdagskveld til dere:)
    klem

    SvarSlett
  5. Fint. Personlig ville jeg fått frem mer grønt. Ser du har potteplanter, men synes ikke de kommer nok frem. Hva med en større, litt fyldigere plamte. Gjerne en som kan stå på gulvet. Så ville jeg byttet ut gardinbrettet med stang, og som du sier, bytte gardiner.. Ikke ha hvite gardiner, men lys beig/grå-ish.. Få frem et teppe på gulvet så det blir litt mer stue, varmt og koselig. Ps: De har fått så mye fine puter nå på alle interiørbutikker som du kan ha i sofan :) Og til sist ville jeg fått fram noe personlig.. Så det blir ders stue, ikke et typisk interiør stil :)

    SvarSlett
  6. Med personlig mener jeg noe dere har laget selv/ funnet eller noe orginalt :) Få det frem på visning..

    SvarSlett
  7. Skikkelig fint dere har det!! nydelige detaljer

    SvarSlett
  8. Jeg elsket sofaen din. Og kjøkkenet var nydelig.

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag