09.03.2012

Sakte men sikkert..

... går det mot vår!
Jeg lengter mot lengre dager, varmere temperaturer, fuglesang, solen som steker, gå en tur på tørr asfalt med joggesko og vårjakke,  og blomster som titter opp fra bakken etter en lang vinter.
Våren kommer nærmere for hver dag som går og man kan høre at snøen smelter utenfor hushjørnet.

Vi flyttet i desember, så lysten etter å få til et koselig uteområdet her til våren og sommeren er stor! Mannen i huset har snekret sammen en benk, og vi (jeg) har kjøpt inn oliventre som skal pryde inngangen vår. Det eneste som mangler er et bord og puter til benken. -Jeg gleder meg sånn til å vise dere.

Krokusen som foreløpig står i en potte på stua har begynt å spire og det minner om vår- og nytt liv!
Vi går en fin tid i møte

Helgen har kommet og jeg må snart bryte meg opp fra sofaen og få vasket til helgen.
Håper dere får ei super helg!
Her er det bare avslapping og kos


FORTSETT Å MELD DERE PÅ MIN GIVEAWAY HER

2 kommentarer:

  1. Blir godt når våren kommer for fullt :)
    Vokser noe i bedet mitt,tror det er krokusen ;)

    Ha en super fin helg Stine :)

    SvarSlett
  2. Så herlig! Gleder meg til snøen forsvinner fra verandaen her og jeg får se hva som skjuler seg i beddet :)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag