10.03.2012

Nedtelling


Terminen er ikke lengre enn 3 små måneder unna, men jeg kan ikke skryte på meg at jeg har gjort så mange forberedelser enda. Noen klær har det selvfølgelig blitt og tror jeg har det meste etter storesøsteren.
Det er helt uvirkelig at jeg skal få oppleve en fødsel og barseltid en gang til.
Kjenne den sterke følelsen man har ovenfor et helt nyfødt barn. Spennende å se hvordan den kommende storesøsteren takler alt av forandringer som vil skje i hennes liv også! Vi snakker om rollen hun får hver dag og leser bøker om tema, men akkurat hva det innebærer vet hun vel ikke riktig enda.
Er ikke sikker på at jeg vet det selv engang!

Sitter i tenkeboksen når det gjelder navn og synes det er utrolig vanskelig å bestemme hva den lille tulla skal hete. Har noen favoritter, men det er langt i fra bestemt så hvis noen har forslag så rop ut.
En ting er iallefall sikkert - det går utrolig fort frem mot juni og vi blir en familie på 4!




10 kommentarer:

  1. Kjemåefint bilde av deg!!
    3 måneder er ikke lenge til :)

    Forresten, hvor redigerer du bildene dine?

    SvarSlett
  2. Jeg bruker Photoshop :)

    SvarSlett
  3. Den siste tiden går utrolig fort! :) Ikke lenge igjen til trilletur. <3 Kjempe fin blogg. :)

    SvarSlett
  4. Ja, tror det jeg også :) Spesielt i en aktiv hverdag med sprek 2-åring som opptar det meste av tiden.

    SvarSlett
  5. Det var det jeg trodde at det var photoshop :)
    Så da blir det ikke slike fine redigerte bilder fra meg :/

    Forresten, det skulle stå kjempefint i forrige kommentar... :)

    SvarSlett
  6. Se på deg da,sååå fin vettu :)
    Spent på dine navn favoritter!
    Skal dele noen av mine på den lukkede bloggen når vi er heeelt sikre på at det er ei jente ;)

    Ha en super fin helg videre.

    SvarSlett
  7. Tusen takk :) Skal sette meg opp en liste for å vurdere flere jentenavn. Frem til nå har jeg bare hatt en liten liste i hodet :p

    SvarSlett
  8. Spennende! Den siste tiden synes jeg fløy av sted, uke etter uke! Den siste uken derimot, den ble lang! og de seks dagene jeg måtte gå over, hihi! Kos deg kjempemasse den siste tiden med gullet i magen<3

    SvarSlett
  9. Tusen takk for det :)
    Jeg gikk 8 dager over tiden sist, så forbered på det denne gangen også!

    SvarSlett
  10. Så fin mage du har !:) Her går det og i nedtelling :) Bare 12 dager igjen til keisersnitt :)

    Er også i navneboksen, vanskelige greier :) Har to jentenavn vi liker, så får vi se når ho kommer :):)
    Lykke til på leiten med navn :)
    Klem

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag