13.03.2012

En stor takk til alle dere

Seertallene på bloggen har økt de siste ukene og jeg setter så utrolig stor pris på hver enkelt av dere som tar dere tid til å besøke bloggen min og dere som legger igjen et lite spor etter dere.
Det gir meg enorm inspirasjon til å fortsette for å forbedre bloggen og kanskje ta den enda ett skritt videre og nå frem til enda flere. Nye tema formes i hodet og blir utkast på bloggen. Jeg har lovet meg selv og ta meg litt mer tid pr. innlegg og ikke bare poste for å vise livstegn. Jeg vil at bloggen skal bli større enn bare en dagbok over livet mitt, men at jeg også blir flinkere å ta opp vanskelige tema og hverdags utfordringer som man møter. 
Og har dere tema dere ønsker jeg skal ta opp er det bare å ta kontakt via mail eller i kommentarfeltet så lover jeg å skrive noe om det dere vil.

Så en stor takk til alle dere som er med å forme denne bloggen sammen med meg.
Jeg er evig takknemlig


2 kommentarer:

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag