23.02.2012

Uke 25

Uke 25
Jenta vår er denne uka 23 uker gammel og allerede nå begynner det å bli liten plass inne i livmoren.
Øyevipper dukker opp denne uken, og øynene vil snart kunne åpnes og lukkes.
Hjernen vokser fort, og hun har blitt en velproposjonert liten minibaby. Hun begynner også å få lengre hår på hodet.

Det er så utrolig rart og godt å få oppleve dette med svangerskap en gang til! Jeg er nok mye roligere denne gangen og kjenner igjen masse fra sist. Samtidig går tiden utrolig mye fortere og jeg er spent på hvordan den nye tilværelsen vil bli med to små i hus.
Den kommende storesøsteren gleder seg også mer for hver dag, og kjenner ivrig etter spark fra lillesøsteren. Koser med magen og sier " Æ hete Tuva, æ e storesøstra di"
Har også fått innkallelse til ny ultralyd etter påske, så gleder meg til å se den lille igjen. Grunnen til det kan jeg komme tilbake til senere.
Magen voker iallefall i rekordfart og jenta har tydelig fått et søvnmønster, som ikke nødvendigvis passer med mammaens.
25+0

4 kommentarer:

  1. Åååå.. :) Så fort det går! Du ser aldeles strålende ut btw ;)

    SvarSlett
  2. Du strutter og er kjempe flott!:)
    Håper alt er bra med deg og den lille:)
    klem

    SvarSlett
  3. Du e nydelig Stine !! :)

    SvarSlett
  4. Tusen takk dere :)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag