12.01.2012

Ultralydundersøkelsen





Timen på Kvinne-barnsenteret er over og vi har vært på den ordinære ultralyden!
Må si jeg var veldig spent og gledet meg over å se den lille i magen som jeg har kjent daglig i noen uker nå





Fikk se en sprellende baby og alt sto bra til, og jeb ble flyttet frem til uke 19 i dag, og termin 10.juni!
Og det viser seg at det er ei lita jente som skjuler seg der inne !





....og jeg som hadde magefølelse på gutt denne gangen, får bare venne meg til å si "hun" i magen igjen!

Det har blitt mye mer virkelig og vi gleder oss masse til månedene og tiden fremover!
Håper dere har en fin dag!
 Jeg er overlykkelig
♥♥♥♥
Tilbakeblikk fra da jeg var på ultralyd med Tuva kan du se her
 

- Posted using BlogPress from my iPhone

9 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye med pike nr 2 =D

    SvarSlett
  2. Hurra! Så moro med enda en jente til :D

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye med en frisk jentebaby! Gleder meg til å følge deg videre :) vi er veldig spente på 3D ul for å få bekreftet at det er en jente her også...

    SvarSlett
  4. ååååh så koselig! :D gratulerer med lille jenta nr 2:) blir morro å følge deg i månedene som kommer :)
    og tusen takk for koselig kommentar på bloggen min ^^

    SvarSlett
  5. Gratulerer så masse med den lille jenta!! Så spennende :-)

    SvarSlett
  6. Gratulerer med jente nr.2 :-) Hvor var du på tidlig ul? Var det noen spesiell grunn til det?

    SvarSlett
  7. Tusen takk alle sammen :) Blir veldig stas med jente denne gangen også <3

    Anonym: Bestilte privat ultralyd på Medicus i trondheim. Rett og slett bare for å se om det var en eller to :P Pluss at det er koselig! :)

    SvarSlett
  8. Åh så utrolig kjekt! Gratulerer med den lille prinsessen i magen:) Er jo kjekt å bli satt fram litt. Jeg ble satt tilbake to uker. Ikke fult så kjekt:P
    Ha en fin kveld:)
    klem

    SvarSlett
  9. Gratulerer :)
    Venter selv ei frøken i juni (16. er termin)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag