04.01.2012

Litt nytt til hjemmet




Har fortsatt ikke fått fikset "dataproblemet" her hjemme og av den grunn blir det lite blogging. Har faktisk mange innlegg fra langt tilbake på høsten jeg vil vise dere, men alt til sin tid. Håper bare dere er tolmodige med meg.

Spisebordet i skrivende stund
Lysestaker fra Skeidar, mansjetter fra Lene Bjerre, telysholdere fra Lisbeth Dahl

I dag før jobb tok jeg en liten shopperunde til hjemmet. Så utrolig mye som skal på plass før man føler at det er et hjem, og ikke bare et hus. På bildet over ser dere litt av innkjøpet Har også tenkt å vist dere mer av den nye boligen om det er interesse for det, og hva dere et vil se? :) Håper dere har en fin uke! Jeg føler den har vart i evigheter allerede!!! God natt alle sammen :)
- Posted using BlogPress from my iPad

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag