27.01.2012

Tilbakeblikk: Jentetur til København

I november var det klart for jentetur og julegaveshopping i København.
Jeg hadde aldri vært der tidligere og gledet meg til å være sammen med jentene! Vi var tre som reiste fra Trondheim tidlig fredag 11. og fant frem til hotellet og gjorde oss kjent i byen før de to fra Stavanger kom og var sammen med oss med oss resten av helgen

Helgen besto av shopping, latter, god mat og jentesnakk!
Legger ut et forsinket bilderas fra turen vår

København
Jannicke og Lise - første kveld ut
Shopping på lørdag

Lunchpause

Sulten gjeng

ENDELIG! Sushi på Lise og meg som alltid
På kveldstid var det på med sminke og finklær for å ut å spise middag og ta en drink
Lisesnupp og meg (+starten på babymagen)

Den lille havfruen

Rakk selvfølgelig en tur på Tivoli før hjemreise!
Og der var det pyntet til jul!



Hvor gravid kan man egentlig være før man skal forholde seg til slike skilt?
Jeg var bare 10-12 uker på vei, men sto over for sikkerhetsskyld!

Jul på tivoli!

ELSK

"Det er deilig å være norsk i Danmark"

Jul i Tivoli

Reisekompaniet

Hadde en utrolig fin tur nok en gang med denne herlige gjengen og gleder meg til neste gang!
København er virkelig en by jeg anbefaler for langweekend, jenteturer, shopping og kos!


3 kommentarer:

  1. Både ser og høres ut som en super bra tur :)
    Så utrolig pen du er Stine!

    SvarSlett
  2. Så kjempekoselig ut :) Alltid gøy med jente-tur ;)

    SvarSlett
  3. Høres ut som en superfin jentetur :-)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag