06.01.2012

En "sniktitt" hjemme hos oss


Nå begynner ting og komme litt mer på plass.
Det skal veldig mye til før man føler at det er et skikkelig hjem og ikke bare en leilighet man bor i! 
Faktisk så tror jeg aldri man blir helt ferdig, men man kan være ganske fornøyd en stund.

Her mangler fortsatt bilder på veggene, men møbler og små-gjenstander begynner å få sin plass
Har endelig rotet meg til å kommet på dataen så skal vise dere et lite bilderas fra hjemmet vårt!

Spisestuen.
Liatorp sjenken har fått sin plass og begynt å få noen små detaljer på seg!
Lisbeth Dahl   

Det røde er byttet ut med detaljer i grått, sølv og hvitt igjen
Detaljer fra kjøkkenbenken
Siste rest av julen - en julestjerne synger på siste vers
Fått byttet ut gardinskinner med liftgardiner på kjøkkenvinduet.
Neste steg blir en vimpelrekke på tvers i vinduet *drømmedrømme*
Detaljer fra stuebord og sofa
Vitrineskapet begynner å ta form
Tullipaner nå som det går mot lysere tider
Har ikke hjerte til å ta ned adventsstjerna riktig enda!
Synes den gir et koselig lys i stua og koselig å se på fra utsiden også!
Beklager litt dårlig blitzlys, men slik blir det når man ikke somler seg til å ta bilder i skikkelig dagslys!
Nå har dere iallefall fått en liten smakebit på hjemmet vårt, men som sagt er det langt i fra ferdig! Pusser opp kjelleren også, så ting tar litt tid!

Nå skal jeg finne senga og prøve å få motivasjon til arbeidshelg på sykehjemmet.

5 kommentarer:

  1. Så utrolig koselig!:)
    Spennende å flytte inn i noe nytt.. men som du sier tar det tid og "bo seg inn".. tok meg nesten ett år og føle meg hjemme her når vi flyttet i 2009 :)

    Ha en fin helg -
    Klem Jatte!

    SvarSlett
  2. Så koselig å få en seek a peek på deres nye hjem! Dere har jo fått det veldig så nydelig må jeg si :D flink du er!

    Gleder meg til å se enda flere bilder fremover.. Og for å få en update om deg og magen :D

    Klem <3

    SvarSlett
  3. Så jo helt utrolig flott ut :)
    Moro å ordne til i nytt hjem!
    Men sant som du sier,det tar tid før man vet nøyaktig hvordan man vil ha det.
    Ikke alt er på plass her enda,og snart bodd her i ett halvt år ;)

    Gleder meg til å se mer fra deres flotte hjem :)

    SvarSlett
  4. Så fint dere har det. Skal gå til innkjøp av litt nye møbler nå jeg også. For de vi har passer liksom ikke helt inn i en nyoppusset stue. Så det blir nok både to og ti turer på IKEA fremover.

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag