01.12.2011

Velkommen


Vi har fått nøklene og jeg har startet med innflyttingen allerede! Er ikke så mange eskene man får plass i, i en liten Toyota corolla, men jeg er i gang!

Har allerede startet å plassere noe før jeg skal på jobb kl 2. I mellomtiden skal venner og familie hjelpe til og jeg håper vi får flyttet det aller meste i kveld!

Vil også vise dere noen små bilder fra innflyttingen i beklager dårlig kvalitet da jeg kun har iPhone tilgjengelig akkurat nå! 
Endelig er adventsstaken tent!


Stua


Litt flyttekaos til å begynne med


Svibler <3

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Dette bir spennende å følge med på..

    SvarSlett
  2. Gratulerer. Hygge dere med å skape et nytt hjem =D

    SvarSlett
  3. Gratulerer! :D Er utrulig kjekt å gjøre det til sitt eget :D :D

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag