04.12.2011

Redebygging

Dagene går og vi begynner å komme oss så smått i orden. 
Stua er så og si ferdig, kjøkkenet mangler litt rydding, og ikke så mye som gjenstår på soverommet heller! Det er så utrolig godt og koselig å gå rundt å pusle og skape sitt eget hjem. 

I morgen kommer Tuva hjem, og jeg gleder meg sånn til å se reaksjonen! For da SKAL jenterommet være ferdig.
Vi mangler fortsatt spisebord så masse ærend og innkjøp i morgen også.  Men jeg kan iallefall vise dere noe av det vi har gjort og fått til de siste dagene. Her kommer et lite bilderas av leiligheten vår:

Sofaen og salonbordet er ferdig montert. Nye puter fra Living

Seksjonen har fått sin plass, men magler innhold foreløpig

Vitrineskapet

Bruka design <3

Julestjerna er tent og snøen har kommet tilbake!

Jenterommet males
Legg merke til "blåflekken" i albueleddet! Fikk det etter legekontroll og blodprøve på mandag! Lurer på om de bomma litt!
I morgen tidlig blir det Ikea for å få i det siste til rommet til Tuva!
Kroken er også hengt opp i taket slik at sengehimmelen kommer på plass! Det blir nok mye mer bilder fremover og jeg gleder meg til å vise dere enda mer progresjon i flyttingen! 
Håper dere har hatt en fin helg
Stor klem

3 kommentarer:

  1. Dette blir nok bra :)
    Ser du har litt blodutredelse ja.Fort gjort,men det forsvinner .

    Så kos med nytt sted mot jul da. Finne ut hvor man skal henge julepynten og ha det som en tradisjon er spennende.

    SvarSlett
  2. Så fint det ser ut :-) Gleder meg til å se fler bilder! Ha en fin søndag. Klem fra meg.

    SvarSlett
  3. Det ser supert ut. Snart blir vi endelig ferdige med stua også. Vi har vært utrolig treige. men nå er det snart snart klart hos oss også.

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag