05.12.2011

Ikeashopping - ikke for pingler!

Da har vi det meste i hus for å komme oss skikkelig i orden og plassere ting. Hadde skrevet meg en liste for dagen og satte kursen mot Ikea. Men før jeg nådde kassene hadde jeg to fulle traller med varer, så da var det bare å ringe etter assistanse! Ikke bare bare å slippe løs "kona" på Ikea!
Resultatet

Rommet til Tuva ble stelt istand til hun kom hjem og skal si det var ei lita ei som var i ekstase! Mye nytt å se på og oversikt over leker og klær igjen! Er fortsatt noe som gjenstår før det kommer bilder.
I morgen blir det nok en dag med opprydding og plassering!
Alt for å komme i orden til jul

-Posted using BlogPress from my iPhone




2 kommentarer:

  1. På IKEA finne man alltid ting som man "trenger" Hehe. Klem!

    SvarSlett
  2. Vi driver også med å komme i orden nå. men blir nok ikke flere IKEA turer før etter jul tror jeg. Har vært der altfor mye i det siste.

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag