02.12.2011

Kattemsramp!

Da har vi jaggu flytta så å si alt inn i nyleiligheten!
Noe av det første jeg gjorde var å tenne adventsstjerna og adventsstaken samt finne fram litt julepynt.
Fikk montert opp sofaen og jeg er SÅ fornøyd!
En del av stua! Vitrineskap og julestjerna på plass!

Har tatt noen bilder som jeg skal vise dere etterhvert!
I morgen blir det nok maling av Tuvas rom og en Ikeatur på søndag!
For i kveld er det julebord, og alt av flytting og plassering får komme i andre rekke!
Fin fredag!


- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. Kjenner at jeg ønsker meg sånn sofa jeg og ja... Må komme å prøveitte den snaart ;)

    SvarSlett
  2. Ja! Bare kom:P Blir kanskje litt koseligere om du venter noen dager, men vi har åpent hus ;)

    SvarSlett
  3. Hipp hurra,så gøy :D
    Kos deg med dekorering i ditt nye hjem!

    SvarSlett
  4. Er spent på å se den nye sofaen, da vi har kikket på den samme selv. :)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag