15.12.2011

Luciadagen

Et par dager på etterskudd her, men Luciadagen ble "feiret" etter tradisjonen her i huset.
I barnehagen hadde de lært (iallefall prøvd å lært) Santa Lucia sangen og invitert alle foreldrene på kaffe og lusekatter etter barnehagen.

Men vi måtte selvfølgelig lage litt lusekatter hjemme også! 
Tuva var som vanlig ivrig  til å delta så det ble både lusekatter, kanelsnurrer, boller og non-stop boller denne dagen. 
En koselig tradisjon jeg husker fra jeg var lita, som er godt å bringe videre.

Tuva hadde sin siste dag i barnehagen i går, med avslutting i byen og pizza på Egon sammen med gjengen, før det var en tøff avskjed da jeg skulle hente henne. Gravid og følsom som jeg er for tiden så ble det vanskelig å si hadet etter så mange koselige stunder der.
Men i dag var vi på besøk i nybarnehagen og det ser ut til å gå strålende, så skal bli gøy å begynne der for fullt :)
Håper dere får en fin dag!.

5 kommentarer:

  1. Så herlig <3 det er så koselig å bake!

    SvarSlett
  2. Nam nam,så deilig ut :)

    Håper hun kommer til å trives godt i den nye barnehagen sin,det gjør hun nok uten problemer :)

    SvarSlett
  3. Hei Stine!

    Så koselig at du tittet innom oss på bloggen :0)
    Utrolig morro å se at dere venter nr.2! Gleder meg til å følge dere videre på bloggen :-)

    Klem fra Therese

    SvarSlett
  4. Så koselig å se at du bringer tradisjonene videre :)

    Håper dere får en fin helg og juleferie :)

    SvarSlett
  5. Er bare en liten tur innom for å ønske deg og dine en riktig god jul og et godt nytt år :-D

    Juleklem Karianne

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag