11.12.2011

Gravidmagen fra 2009 vs. 2012

Synes magen har kommet så utrolig mye fortere denne gangen og fikk nok bekreftet det da jeg så igjennom gamle magebilder fra da jeg gikk med Tuva.
 Er riktignok 8 ukers forskjell på bildene, men synes ikke størrelsen på magen er så forskjellig!
Gravid uke 13 med lillebabyen
Gravid uke 21 med Tuva
 Blir spennende å se fremover hvor stor jeg blir tilslutt!
Hørt mange som har sagt at magen kom fortere med nr 2, men at det skulle gå SÅ fort hadde jeg ingen anelse om.

Hvordan var det for dere som har 2 eller flere?

3 kommentarer:

  1. Jeg trodde faktisk en stund at det lå to inni der jeg. Men det var bare Cornelis. Og det jevna seg ut etterhvert.

    SvarSlett
  2. Jeg har ligget omtrent likt som med førstemann i magen jeg. Fine babybumpen din :-)

    SvarSlett
  3. Tina M S Fjeldvær12/12/11 08:30

    Hei! ;) Sjer magen din kjæm fort, og d samma gjor deinn te mæ!:) Me førstemainn følt æ av æ "sprængt" ut muskla og alt d som va, nå som gjor d enklar for mage nr to å sprætt ut ;) Med nr ein hadd æ my meir kløe i huden på magen og my meir sånn "strække alt du har på magen"-vondt, hves du skjønne ka æ meine :)Æ mærka å når æ jekk me Johan (nr 2) at æ slappa av my meir, og bare slapp ut magen og jekk itj å holdt inn magen på nå slags vis..:) Et stort pluss syntes æ, va at æ fekk itj nå fleir strækkmærka på magen da æ gikk me Johan, hadd bare dæm fra første svangerskap..veit itj om d e sånn for fleir æ..:) Men d e så artig å sjå at magen din e komme allerede! ;) Bli sikkert så deinn "stagnere" nånn uka seinar, for så å væks igjæn -kainn jo itj gå i samma tæmpo for kvar mnd, for da e æ redd du sprekk hehe ;) På profilbildan min på fb sjer du magan min da æ har to uka igjen før æ fødd Johan -hadd ein Enorm maga, men så har æ bårre begge guttan "uttapå", mens æ hørre enkelte ainnan bær ongan innte røggrada mæsta :) Jepp, vi e forskjellig ;) Klæm

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag