25.11.2011

Sofa i boks!

Har hatt en liten shopping/titterunde med mamma på formiddagen i dag. Vært rundt å sett på Living og Bohus etter ting til leiligheten og endte opp med å bestille sofa.
Det ble denne typen, bare at den sittedelen til høyre og sjeselongen har byttet plass
Tror den blir fin på stua! Og ikke minst blir det godt å ta i mot besøk der alle kan få plass i sofaen

Ellers er det meste i esker og jeg gleder meg stort til neste uke og begynne å flytte allerede den 1.des.
Litt upersonlig her hjemme når alt av hyller og bilder er tatt ned fra veggene. Har vært i overkant ivrig de siste dagene. 

4 kommentarer:

  1. Sånn sofa er det vi har lyst på også. Men får nok ikke råd til det føre etter jul.

    SvarSlett
  2. fiin sofa <3 Husker da vi flyttet i hus. jeg pakket ned alt og solgte sofan et par mnd før vi skulle flytte. Haha. gubben ble helt oppgitt..:P:P

    SvarSlett
  3. Jeg drømmer også om en slik sofa, men vi kjøpte ny for snart et år siden, så jeg må vel bare vente litt. Vår er ganske lik da, bare at den er svart. Selv om jeg er lei av svart så er det veldig kjekt når Ane finner ut at hun skal søle, gulpe osv på den. Ettersom den er litt spraglete så vises det ikke om det er litt farge igjen etter vi har vaska opp.

    SvarSlett
  4. Akkurat lik vår :D
    Elsker den,nyyydelig å sitte og ikke minst ikke å ligge i ;)

    Kjenner meg igjen med den pakkingen gitt,hihi.
    Sånn var jeg også!

    Er jo ikke rart du er ivrig,det blir jo kjempe flott :)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag