09.11.2011

Interiørinspirasjon: Stue

Innflyttningen nærmer seg med stormskritt og det er ikke mye annet enn planlegging som står i hodet på meg for tiden. Har tenkt ut og tegnet hvordan jeg vil ha det og sett på flere hundretalls blogger og nettbutikker etter inspirasjon. Det vi (les:jeg) ikke har funnet ut enda er hvilken spisegruppe det blir.
Blir spennende å se! Har også falt veldig for interiøret til Lisbeth Dahl da flere av inspirasjonsbildene under er hentet derifra. Legger med noen drømmebilder denne gangen også jeg!

Og sett bort fra husplanlegging er det sykdom som herjer i huset. Tuva er hjemme for andre dag på rad og vi merker veldig at det blir intenst å være i en så liten leilighet med begrensede muligheter til å finne på noe. Nå er jeg så gira på å komme meg ut herifra at husarbeid blir nedprioritert. Tenker at alt skal i esker snart uansett, så den tankegangen må jeg endre litt på.
Gleder meg til å starte å pakke og få litt orden igjen.
Blir spennende måneder fremover nå så får dere bare rope ut om dere blir alt for lei avinteriør og husplaner fremover.
Ha en fin dag!

7 kommentarer:

  1. Jeg blir så inspirert! Hvor har du funnet den kandelaberen?

    SvarSlett
  2. Lisbeth Dahl sin. Fant en nettbutikk som hadde den: http://www.carolinesbutikk.no/?PageID=145&ItemID=3312

    SvarSlett
  3. Mye lekkert her.. Vi skal jo innrede en hel stue, det gleder jeg meg til.

    SvarSlett
  4. Hvor fant du den rammen ? Den var jo bare drit lekker =)

    SvarSlett
  5. Den er også fra Lisbeth Dahl ;) Flere nettbutikker som har den vil jeg tro

    SvarSlett
  6. Hvor er den sofaen fra? :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Den er fra Bohus :) Kjøpte den i desember

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag