04.11.2011

Inspirasjon til jenterommet

Jeg har allerede planlagt ganske mye hvordan jeg vi ha det på Tuva sitt rom og satt sammen en liten bildekolleksjon av noe jeg har lyst på der inne.

Halvhøy jenteseng, gulvteppe, lyskrone, Boklist, Vimpelrekke, Oppbevaringsbokser, Veggord, Oppbevaringsbenk, Sengehimmel, Perleknagg, Bilder på vegge,. Sittegruppe for barn, pynteputer, sengtrekk og gardiner

Har lovet Tuva storjenteseng når vi flytter og hadde vært genialt men en som er litt opp fra gulvet da vi vil få bedre plass til leker. Ser for meg å ha en liten sittegruppe der inne med små bord og stoler.
Gleder meg til å få tak i alt dette å dekorere og gjøre det koselig der inne.
Sengehimmelen og perleknaggene er allerede bestilt så vi er igang!
Hvordan vil dere innrede barnerom/jenterom?

5 kommentarer:

  1. Rommet til Ingrid er ganske lite, men hun har da plass til seg selv og noen leker der inne. Også har hun fått noen veggord nå også.. Blir så fint atte..

    SvarSlett
  2. Hei! Fint inspirasjonsbilde! Hvor er den hvite sengehimmelen fra? Sånn vil jeg ha!

    SvarSlett
  3. Planlegging på høyt plan her nå! Inger: Sengehimmelen har jeg bestilt hos Lykkemamma :) Legger ved link; http://www.lykkemamma.no/kategori.php?kategori=31

    SvarSlett
  4. Skulle ønske jeg også kunne begynt på nytt med prinsesserommet. Da skulle det blitt så bra!

    Ane fikk benken fra Oliver Furniture i dåpsgave, den er knallfin! Og ikke minst så tåler den at voksne sitter på den :)

    SvarSlett
  5. Ah dette var skikkelig fint.
    Har siklet på den sengen selv.
    Men med to gutter så.. Men det er veldig mye fine jenteting altså :)

    Vi driver så smått å bytter om til ett litt ugleinspirert rom :) Minsten skal snart inn på rommet til Storm og da må det gjøres om litt ;)

    Ha en fin dag :)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag