22.11.2011

Gutt eller jente?


Tusen takk for all respons på innlegget under! 
Har vært så spent for å fortelle om dette og det er på en måte litt skummelt og offentliggjøre det på bloggen, selv om det var slik det hele startet. Men sist hadde jeg ingen lesere og bloggen var helt i startfasen, så på den måten er det litt annerledes.

Det jeg synes er spennende nå er den kinesiske fødselskalenderen.
De hevder at den er laget av en kinesisk vitenskapsmann for 700 år siden og har en sikkerhet på 99%
Ut i fra denne venter jeg en gutt, som også magefølelsen sier, og den stemmer med Tuva også!
I den loddrette linja skal man finne mors alder ved unnfangelse, og den vannrette skal man finne mnd for unnfangelse.

Stemmer den kinesiske fødselskalenderen for ditt/dine barn??

7 kommentarer:

  1. Jeg forstår godt at du syns det er skummelt, nå kan jo liksom hele verden lese det.
    I følge denne så skulle Ane blitt en gutt, så det stemte nok ikke for vår del :)

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye med en til :D Så koselig!! For meg stemmer verken Maya eller Max :p

    SvarSlett
  3. Hadde en mistanke om at du skulle ha en til, og er så glad på dine vegne og kommer til og følge deg i dette svangerskapet også :D Når har du termin?
    Hos meg stemte det begge gangene :)

    Ha en fin fin dag :)

    SvarSlett
  4. Stemte begge gangene for oss :-)

    SvarSlett
  5. Det stemte ikke for oss heller... :P

    SvarSlett
  6. Først og fremst GRATULERER :D:D:D SÅ morro :D
    Kjenner til den følelsen.. Dte var så rart å skulle sjule dette i 3 hele mnd, og plutselig skulle alle og enhver få vite det..:)

    Magefølelsen er vel den man helst ska stole på. Det stemte her =)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag