28.11.2011

Goood morgen!

I dag skal jeg på første svangerskapskontroll og har sommerfugler i magen! 
Tror jeg husker det meste fra sist, men nesten litt rart og skal gjennom alt en gang til! Håper virkelig jeg får høre hjertelyd. Magen har allerede kommet, og merker den spesielt på morgenen. Og størrelsen nå er ca som da jeg var 20 uker på vei med Tuva, og nå er jeg bare 12! Kommer nok tilbake med oppdateringer etter kontrollen.

Lillebaby 15.11.11 - 10 uker gammel

Får vell også ut å finne skikkelige vintersko til Tuva i dag, for snøen håper jeg har kommet for å bli, og da må man ha varme barneføtter. OG: nå er det bare 3 dager til overtagelse av leilighet!!! Oij oij oij! 
Håper dere har en super dag!

2 kommentarer:

  1. Så spennede, Stine! Lykke te!!! <3 nuss fra Linn(arn)

    SvarSlett
  2. Kose deg på kontrollen =D

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag