27.11.2011

Første søndag i advent

1.søndag i advent og snøen har kommet til Trøndelag også! 
Gjorde litt godt å våkne til snø i dag tidlig også, så fikk litt mer julestemning i kroppen.

Jeg har arbeidshelg og seinvakt i dag så vi har startet dagen med en deilig frokost og "Skjønnheten og Udyret" nok en gang, før vi skal ta oss en tur til Ringve på juledag.
 Her er det hverken adventsstjerne eller adventsstake, da vi venter med alt dette til neste helg så man får komme seg ut for å kjenne førjulstemningen
Håper dere får en fin 1.søndag i advent.


2 kommentarer:

  1. Ha en fin dag. Og gratulerer SÅ mye med babynurket i magen din! Blir spennende å følge deg fremover :-) med tanke på den kalenderen så stemmer ikke nr en med meg, men med nr to i magen min har jeg fått beskjed om gutt og det viste kalenderen også ;-) ha en fin første søndag i advent! Klem!

    SvarSlett
  2. Så fint det var og se litt snø. Ønsker meg bittelitt her også, så det blir litt mere jul.. Nå er det høst med julepynt.. hehe.

    Ha en flott kveld.

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag