21.11.2011

En liten hemmelighet...

Ikke bare tar vi over ny leilighet ganske snart, vi skal også bli en familie på 4!
Sist uke var vi på ultralyd og fikk se det lille nurket på snart 3 mnd!

Helt fantastisk å se, samt veldig rart og spennende på samme tid. 
Jeg er nok mer rolig denne gangen og vet mer hva jeg begir meg ut på, så det blir spennende frem mot sommeren nå! Ikke så mange kaotiske tanker og har funnet roen fort denne gangen.
Magefølelsen sier veldig gutt, men det vil vise seg i den ordinære ultralyden
Klarte ikke å holde det hemmelig for dere lenger :) 
Så nå vet dere det!

11 kommentarer:

  1. Gratulerer såååå mye :) Så koselig :)

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye!!

    SvarSlett
  3. Åh, så hyggelig å høre, Stine!! Gratulerer masse med både hus og spire! :)

    Stoor klem til dere ♥

    SvarSlett
  4. Oi, så morsomt, Stine! Gratulerer så mye til dere begge, og lykke til :)

    SvarSlett
  5. Så utrolig koselige nyheter :)
    Gratulerer så mye!!!
    Tenk så stolt storesøster Tuva kommer til å bli ;)
    Håper formen din er god.
    Klem

    SvarSlett
  6. Såå gøy!! Gratulerer med baby i magen og lykke til med overtagelse på leiligheten :-)

    SvarSlett
  7. Ååååå.. Gratulerer så masse masse.. Så utrolig gøy.

    SvarSlett
  8. Så koselig! Blir spennende å se hva som gjemmer seg inni der:)
    Gratulerer med både graviditeten og nye leiligheten:)
    Klem

    SvarSlett
  9. Oioi! Gratulerer så mye :D

    SvarSlett
  10. åååh, herre min så hyggelig!! Gratulerer så masse :-)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag