29.11.2011

Babymagen har kommet

3 mnd på vei og magen har allerede kommet.
Som sist merker jeg den best på morgenen og en dag her prøvde jeg å ta noen bilder for å vise dere. Ser også selv at den kanskje ser mindre ut enn den kjennes, men slik var det sist også. Kanskje mange av dere ikke en gang ser den lille kulen, men jeg gir det et forsøk,
11 uker 

På legekontrollen i går ble SF-mål (Symfyse-fundusmål) satt på 11,5 cm og det lover bra! Er vell ikke mange ukene til magen spretter ut og det kommer flere bilder :)
Håper dere synes det er greit at jeg skriver en litt alt-mulig blogg fortiden. Mye som skjer så da blir det litt ny-leilighetsblogg, litt mammablogg, litt Stineblogg og litt svangerskapsblogg

Så får dere bare rope ut om det er noe dere vil ha mer/mindre av
Ha en fin dag :)

4 kommentarer:

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag