21.11.2011

10 dager til overtagelse!!!

Kan ikke skjønne at vi virkelig skal flytte - om bare 10 dager!
Er papirarbeidet som står igjen før vi kan begynne å flytte inn og skape vårt eget hjem. Det kribler så utrolig i magen fortiden!
Har så mye jeg vil dele med dere og vise fram, men tar det litt etter litt.
Kanskje dukker det opp noe iløpet av de nærmeste dagene!? ;)
Har også startet på julegavene i år slik at desember bare går med til innflytting og førjulskos istedet for kaos!
Guri, jeg gleder meg så mye og er så spent!!!
=D

2 kommentarer:

  1. Jeg startet også på julegevene tidlig i år, og det var absolutt nødvedig, for det er mye som står igjen her. Vi har f.eks ikke sofa ennå. Den må vi jo ha i hus før jul. Hehe.. Gangen er heller ikke ferdig. Tapet har vi, men ikke veggplater og lister. Og det går jo endel penger..

    SvarSlett
  2. Det kommer til å blir så fint i den nye leil! Gleder meg til å se bilder av hvordan dere får det =D

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag