31.10.2011

Kulturhelg

For en fantastisk innholdsrik og herlig helg dette har vært!
Vi startet lørdagen på lekeland med Tuva, før vi fortsatte torsdagens bursdagsfeiring med å spise ute etterfulgt av en helt fantastisk konsert på Byscenen med Jarle Bernhoft!
Et utrolig talent og god stemning gjorde kvelden perfekt.
Drea var der og tok bilder under konserten, og jeg har vært så heldig å få dele de med dere:



Jeg har ett ord å si om konserten: magisk!

Gårsdagen var det tid for fotballkamp og min første tur på Lerkendal (sett bort fra 20 min 16.mai da jeg var russ)
Og kanskje ikke den beste dagen å prøve å være RBK supporter på da de ble gruset av Brann.
Men fått opplevd litt kultur i byen i helgen tross alt.
¨
For dere som ikke har hørt om Jarne Bernhoft så anbefaler jeg dere å se linken under og høre på hans fantastiske "one man band" dette opptaket er gjort da han besøkte Ellen DeGeneres show for en liten stund tilbake.
Helt utrolig!

2 kommentarer:

  1. Har ikke hørt så mye av han, bare fått meg meg "fenomenet" men skal sannelig lytte nøyere på han. Takk for tipset =)

    Litt snop er kjekt å ha på denne dagen =)
    Ha en fin Halloween.

    SvarSlett
  2. For en herlig helg! Håper starten på den nye uken har vært fin også :-)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag