26.10.2011

I'm back!

For en koselig dag dette har vært!
Og endelig en dag med motivasjon og inspirasjon å blogge litt igjen. Høsten er knallfin nå, men har ikke vært ute med kamera for å tatt noen bilder, så har ikke hatt noe å vist dere den siste tiden. Men mye har skjedd.
I dag hadde jeg fri fra jobb så vi avtalte med min gode venninne Janne og hennes 11 mnd gamle sønn om å ta en bytur sammen i dag og leke oss i lekeland.  Så etter en spasertur til byen, lunch på Graffi tok vi bussen til Tiller og Leos Lekeland! Tuva var mildt sagt i ekstase!



Ballbassenget og de enorme klatretårnene ble aldri ferdig utprøvd. De var også store nok til at mammaen kunne bli med, så neste gang blir det bare treningstøy for dette var gøy!


Verdens nydeligste Janne og Noah!

Gøy for store og små!
Neste gang blir det lit mer planlegging og tar sikkert en hel dag der oppe, for dette falt virkelig i smak! Kan ikke si Tuva var ivrig etter å komme seg ut døren der da vi var ferdige iallefall.
Anbefales til alle i Trondheimsområdet!


(dette er ikke et sponset innlegg)

2 kommentarer:

  1. Lekeland er supert. Ingrid elsker å være der. Og jeg elsker å se henne utfolde seg der. Må få tatt noen turer dit i vinter veit jeg, også badeland da..

    SvarSlett
  2. Det så skikkelig gøy ut! Her i nabolaget har vi noe som heter Hopp i Havet. Jeg gleder meg stort til Brage er gammel nok for sånt :-)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag