04.10.2011

Bergentur

Sist helg var vi to vennepar som dro på helgetur til Bergen
Jeg hadde aldri vært der tidligere så det var gøy å komme seg bort litt. Kosa oss med god mat, god drikke og fikk oppleve litt av bylivet i Bergen! Var heldige med være også, og det tror jeg var et stort pluss. På lørdag var det shopping og en tur med Fløybanen. Her kommer et lite utvalg av bilder:
Fløibanen

Utsikten fra toppen av Fløybanen

Bergen

Høy turistfaktor!

Fasinert av utsikten!

På shopping!
Små trehus tett i tett! Spesielt fasinerende hvor skjeive mange av de var!
Hadde ei utrolig fin helg og ser ikke bort fra å ta turen tilbake. Begrenset hva man får med seg på ei helg!

4 kommentarer:

  1. Bergen er en aldeles kjempefin by! :) Hr vært der på jentetur :) Vi shoppa, tok Fløibanen, var i akvariet og en tur ute på byen...drakk uuuuante mengder vin på hotellrommet også! ;D Og Stine! Du eeer så pen!! :*

    SvarSlett
  2. Så flotte bilder!
    Hørtes ut som en herlig tur :)
    Kunne selv tenkt meg en tur til Bergen,ser jo ut som den flotte byen.

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder.. Bergen er virkelig en flott by. Lenge siden jeg har vært der.

    SvarSlett
  4. Ja Bergen er flott:) De skjeve trehusene er hundrevis av år gamle. Gamlebyen er vel bevart. Bra dere var heldige med været, regner jo stortsett her:P
    Ha en fin tirsdag!:)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag