13.10.2011

Av og til møter man seg selv i døren...

... spesielt med en 2åring i hus!
Her om dagen da kveldsbadet var i gang, tok Tuva opp MinnieMus fra badekaret, stirret henne i øynene å sa " SE på meg! Det der er ikke lov! Sant? Hør på meg! Må jeg bli streng?"
Før minnie ble kastet ut av badestampen, fordi Tuva "vil ikke bade med Minnie idag"
Greit nok!
Jeg kan virkelig ikke forstå hvor hun tar det fra *kremt*
Og som mamma til en sta og egenrådig 2 åring som vil klare det meste selv, så møter man seg selv i døren - faktisk flere ganger om dagen!

6 kommentarer:

  1. Haha,herlig ;)
    Og det hørtes fryktelig kjent ut ja :p

    SvarSlett
  2. Hehe.. Ingrid snakker også sånn. Når hun krangler med andre barn, så sier hun alltid sånn "Nå må du høre på meg, ellers så må du på rommet ditt". Hun ser helt tydelig opp til oss voksne, så vi må passe på hvilke ord vi bruker.

    SvarSlett
  3. Bruker du picasa eller photoshop for å vannmerke bildene dine? :)

    SvarSlett
  4. Fru Lund: Har photoshop :)

    SvarSlett
  5. haha, helt herlig! Man må jo nesten skrive ned alle sånne ting.

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag