05.09.2011

Husmor for en dag

Endelig en hel fridag!
Har korte arbeidsdager hele tiden, så kan vell ikke klage, men akkurat i dag har jeg en helt fridag uten noen forpliktelser. Tuva er hjemme fra barnehagen og vi har vært ute å sett på bladene som faller av trærne.
Ingen tvil om at høsten er i anmasj.
Tuva sover nå duppen sin ute og jeg har snudd stua på hodet - fant ut at jeg like godt tar rundvasken/julevasken nå jeg, så får desember heller bli litt roligere i år enn tidligere.
Håper dere har en fin start på uka!
Stor klem

4 kommentarer:

  1. Deilig å ha litt fri. Jeg har en supersnill pappa. Som passa på Ingrid da jeg var på sykehuset og fikk Cornelis, og jaggu vaska han ikke hele huset også. Så på onsdag, da vi skal hjem. Så kommer vi hjem til helt nyvaska hus. Herlig!

    SvarSlett
  2. Hehe, skulle vel tatt julevasken snart jeg også, men det får bli helgevask, høstvask og vintervask før den tid! :p
    klem

    SvarSlett
  3. Åh,det hørtes ut som en deilig dag :)
    Sånne dager med de små er gull verdt!

    SvarSlett
  4. Det hørtes ut som en dag fyllt med kos å nyttige gjøremål, flink du er :). Skulle vel tatt en sånn vask jeg å, men orker ikke. Å når jul kommer vet jeg at jeg skal unne meg å betale noen for den jobben ;)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag