06.09.2011

Høsten er plommetid

Høsten er tid for god norsk frukt, og man kan endelig krype opp i sofaen med tente lys og et teppe når det blir mørkere på kvelden.
Noe av det beste høsten har å by på er plommer synes jeg, og Tuva skulle også smake
Prøvde å forklare at det var en fruktstein i midten som hun ikke skulle spise, men heller spise rundt den.
"Der er steinen" sa hun etter en bit, og tok en ny plomme! Hun trodde at hun skulle stoppe å spise når hun kom til steinen. Ikke helt det mammaen mente, men jeg synes det var så søtt!

2 kommentarer:

  1. He he.. Ingrid gjorde det stikk motsatt hun. Putta hele plomma i munnen, og kunne ikke fatte hva det harde var. Men hun fikk skikkelig dreisen på det etterhvert da.

    SvarSlett
  2. Hihi,å søøøt da ;)
    Plommer er jeg kjempe glad i også.
    Har med meg på jobb,nam nam

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag