08.08.2011

Pappaen min

Slutter egentlig aldri å overraske med sine påfunn
Han har hatt en Toyota Corolla i noen år og tenke å selge den OM jeg ikke ville ha den!
Har lenge ønsket en bil som gjør det litt lettere i hverdagen, og på lørdag ble den sannelig med oss hjem!
Tenk hvor lettvint mye kommer til å bli fremover - Henting i barnehage når det er grisvær, en kjapp tur på butikken og vi kommer oss litt rundt de dagene vi har fri!
Jeg er overvelmet!
Tusen tusen takk, snille pappaen min :)
Bilde hentet fra google

3 kommentarer:

  1. wiii så heldig du er =) Gratulerer så mye!

    SvarSlett
  2. Oj,så snill pappa du har!
    Gratulerer :)

    SvarSlett
  3. Oj. Det må jeg si. Gratulerer med bil!

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag