16.08.2011

Kakeprosjekt


Har fått et veldig spennende kakeprosjekt til en dåp i helgen
Skal lage en 2 etg kake i sukkerbrød, fylt med bringebærmousse og vaniljekrem.
Kaken skal pyntes i hvit og lilla og i vente på varene jeg har bestilt så sitter jeg å tegner å planlegger litt.
Hvit 1 etg, med blomster og navn + dato i lilla.
2 etg skal være lilla, med diamantkant og perlebord med en tiara på toppen

Har tegnet en mal for tiaraen
Så nå skal jeg på butikken å handle inn litt ingredienser slik at jeg blir ferdig (og fornøyd) til lørdag :)
Dette blir spennende

2 kommentarer:

  1. Vi gleder oss til å se og smake på resultatet!

    SvarSlett
  2. Spennende. Skulle ønske jeg kunne bake sånne flotte kaker. Gleder meg til å se resultatet.

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag