27.08.2011

Kake til bryllup

Gjorde ferdig kaken i går, men er ikke helt fornøyd med resultatet denne gangen. Den  heller litt mot ene siden, og foundanten ble veldig skjør. I tillegg måtte jeg bruke pynten og fargene etter dåpskaken sist helg, da jeg endte opp men èn fungerende hånd (se nederst i innlegget)
Sukkerbunn, jordbær og vaknøtt/vanilje krem


Lilla roser med hvite sommerfugler

Note to herself: IKKE, gjentar IKKE stikk hånda i varm marshmellows!!!!!
Ha en fin dag alle sammen! Jeg skal kose meg masse i min stesøsters bryllup i min nye blå (!!!) kjole!
Stor klem

7 kommentarer:

  1. Synes den så veldig flott ut jeg :)
    Flink som bare det!

    Auuuch,den fingeren så ikke bra ut :/
    Håper dere får en flott feiring :)

    SvarSlett
  2. Syns kaka ble flott jeg. Men den fingeren.... Huff..

    SvarSlett
  3. Wow,sier jeg. Kaka ble jo rå flott.Så flink du er :o)

    Men au,au...fingeren din så ikke veldig god ut nei.

    Håper du har hatt en fin kveld.

    Har en give away fra Arts & Crafts på bloggen...meld deg gjerne på.

    Klem Hege-Mamma til 3

    SvarSlett
  4. Wow! Så flink du er. Og god bedring med den fingeren. Det så ikke særlig godt ut.
    Ha en fin ny uke i morgen. Klem fra meg.

    SvarSlett
  5. Fikk skikkelig vann i munnen av den kaken, den var rå-flott :) Så flink du er :)

    Men den fingeren så i grunn ikke mye god ut,2-grads forbrenning er ufattelig vondt. God bedring :)

    SvarSlett
  6. jeg synes kaken ble rålekker! Du er utrolig flink!:)
    Uff, så ikke noe god ut den fingeren:(
    Håper du koste deg i bryllupet:)

    SvarSlett
  7. Fy søren, så dyktig du er! Det ble sykt fint!

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag