23.08.2011

En kort oppdatering



Hei igjen!
Sensommeren er ikke akkurat den mest aktive bloggperioden min, og jeg merker den kommer litt i siste rekke for tiden. Har mange påbegynte innlegg, men ikke fått ut fingeren for å publisert noe enda.

Har denne uken tatt over butikken til mamma på ubestemt tid. Er faktisk litt godt å jobbe en del igjen også etter nesten 2 år som delvis hjemmeværende. Det er gøy å sette seg inn i produktene igjen og møte mange av de trivelige kundene, så dette ser jeg fram til

Har også (sånn delvis) startet opp med lavkarbo, og et mer utfyllende innlegg er på vei! Ting tar nemlig tid, og til helgen har jeg en ny kake som skal bakes til bryllup samtidig som jeg prøver å holde orden på hus og hjem. Kveldene har blitt SUPER hellige da det er full fres på 2åringen fra morgen til kveld. Skal også starte opp med treningen i slutten på uka og håpe at energien kommer tilbake
Snakkes!
Ha en fin kveld

1 kommentar:

  1. Så flink du er. Her er det bare venting om dagen. Vi venter og venter på lillebror, som kan komme nårsomhelst nå. Når han har kommet, så skal jeg endelig få begynt på mine små oppussingsptosjekter også. Da skal jeg sannelig vise mannen at vi kvinnfolk kan vi også.

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag