14.07.2011

Tuva 2 år!

GRATULERER MED 2 ÅRSDAGEN SNUPPA MI!

Tenk at det er 2 år siden Tuva kom til verden! Jeg har vært mamma i 2 år og det er de herligste årene i mitt liv. Har lært utrolig mye om meg selv og vokst på den tiden. Setter ufattelig stor pris på at jeg har fått den æren av å være mamma til ei så herlig og sprudlende jente som har fått egne meninger, vet hva hun vil, snakker og synger som bare det!
Fødselen henger litt i meg enda, men på mange måter kunne jeg ikke fått det bedre. Føler den knyttet sterke bånd mellom Tuva og meg. Visste ikke at jeg kunne elske en person så utrolig mye! Hun er i tankene mine hele tiden og alt jeg gjør, gjør jeg til det beste for hun. Skal bli så godt å se henne igjen, se de smilende øynene, høre den herlige latteren og kjenne varmen fra de gode klemmene hun gir! Jeg gjør virkelig alt for denne jenta! 
Håper hun får en superfin dag med masse pakker og is!
Helt utrolig er det - må bare si det nok en gang

♥ MAMMA ÆLSKE DÆ TUVA ♥



Deler tilslutt noen bilder fra bursdagsfeiringen
Tuva venter på gjestene
Mathias og Henrik er flittige og hjelper Tuva med å åpne pakkene
Tuva og Morfar
Prøvekjører bursdagsgaven fra Morfar og BesteIren
Mormor, Tuva og Maiken (Mitt søskenbarn)
Kakebordet
Tuvas bursdagskake
Ostemoussekake med pasjonsfrukt
Bursdagsgaven fra oss stod hjemme å ventet! Stor stas!
Hadde en utrolig fin feiring på tirsdag med min side av familien.
Vi ble 17 stk og Tuva fikk så utrolig mange fine pakker.
Noe av det hun fikk var
  • Regnsett
  • Regnkåpe og matchende paraply
  • Lekekjøkken fra Ikea
  • Lekemat fra Ikea
  • Kjøkkenredskaper
  • Kaseroller
  • Trehjulsykkel
  • Baby Annabelle som snakker
  • Redningsvest
  • Penger
  • Sandleker
  • SingSang kort
  • Klær (genser, tights, sokker, sommerkjole)
  • Hårspenner
  • Gressklipper
  • Sykkelhjelm
Spent på hva hun får fra sin pappas side av familien også!
Hun er så heldig som har så utrolig mange fine mennesker rundt seg som vil henne alt godt!
Håper dere har en fin dag

3 kommentarer:

  1. Gratulerer med dagen til søte Tuva:)

    SvarSlett
  2. Hipp hurra for skjønne Tuva :D
    Så mye flott hun har fått,og enda mer blir det!

    SvarSlett
  3. gratulera med dagen! så stor og fin jente ! :D

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag