04.07.2011

Full fart!


Dagen i dag har gått til forberedelse av familieselskap i morgen.
Siden Tuva har bursdag midt i fellesferien må vi feire litt før (men enda tidligere neste år, da mange i familien har dratt på ferie allerede)
Har vært en tur i byen og handlet inn ballonger og pynt til i morgen, og hele ettermiddagen/kvelden har gått med til baking og gavekjøp for tulla!
Gleder meg så utrolig mye til hun åpner gaven fra meg
Det siste skal gjøres i morgen formiddag og jeg gleder meg utrolig mye til å feire 2-årsdag! Det er helt SYKT at det snart er to år siden lillejenta mi kom til verden i full fart!
Nå er snart siste ladning med muffins ferdig, så skal jeg legge meg på sofaen og ta kveld :)


I morgen skal jeg lage en kake med marshmellowstrekk tenker jeg :)
Håper dere har hatt en god start på uka, og beklager for dårlig oppdatering!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag