06.06.2011

Prinsessetelt

Feriegaver hører med, og denne gangen fikk Tuva et lite prinsessetelt fra Stavanger. 
Var riktignok større enn jeg hadde sett for meg, så det tar det meste av gulvplassen på stua, men hun leker godt i det, og det kan stå utenfor når været blir litt mer stabilt.
I skrivende stund er det kaffeslabras med dukkene og druer så dette ble en slager!
Har satt på barnesanger på cd, så hun synger for full hals der inne og spanderer druer på alle sammen.

Var også utrolig godt å få hjem Tuva!
 Skal ikke mange dagene til før savnet er STORT, så det er en glede å hente henne i barnehagen etter hun har hatt langhelg til pappaen sin.
Samtidig som mor får masse ny energi etter noen dager på tur!

3 kommentarer:

  1. Sååå søtt telt :D En prinsesse verdig det ;)
    Vi kjøper sånt telt til Kajsa hvert år.
    For det flyr bort i uværet hvert år *kremt*
    Jepp,glemmer å ta det inn på kveldene,huff,hehe.

    SvarSlett
  2. Så gromt da:) husker jeg brukte stoler og bestemors pledd som telt.Dette må være stas ja:)

    SvarSlett
  3. Så fint telt!:) Kan tenke meg hun stoorkoser seg inni der:)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag